30 d'agost de 2019
Els tràmits relacionats amb el padró només es poden realitzar si prèviament s’ha demanat cita
Els serveis municipals d’atenció ciutadana en els quals es pot sol·licitar cita prèvia, s’incrementen. La ciutadania que hagi de fer una consulta presencial amb l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) ja pot reservar dia i hora a través d’aquests sistema.
Es pot demanar cita els dilluns, dimecres i divendres, de 10 a 13,30h. en fraccions de 30’. L’OMIC és un servei consumidors i usuaris que, a través de l'assessorament directe, defensa, entre d'altres, el dret a la protecció de la salut i la seguretat, dels ingressos econòmics i la informació i l'educació en matèria de consum. Principalment informa sobre:
Les consultes no presencials es poden realitzar per telèfon (93 895 03 00 Ext: 515) o correu electrònic (consum@cubelles.cat).
Cita prèvia dels tràmits del padró
Per altra banda, es recorda que des del mes d’agost de 2019 cal reservar cita prèvia pels tràmits d’atenció ciutadana de l’OPIC, relacionats amb el padró (alta, baixa, canvi de domicili i certificats d’empadronament, etc...).
L’accés presencial a l’OPIC no és la única forma que disposa la ciutadania per realitzar tràmits amb l’Ajuntament de Cubelles, ja que disposen de l’Oficina Virtual d’Atenció Ciutadana (OVAC) disponible tots els dies de l’any les 24h.
Per a poder accedir als tràmits cal disposar de certificat electrònic (DNIe, Idcat, FNMT...). Precisament, l’OPIC és oficina tramitadora de l’Idcat, que permet fer tots els tràmits amb l’Ajuntament així com amb qualsevol altre administració, empreses de serveis, entitats financeres, hisenda, trànsit...