Més de 1.500 persones gaudeixen de la revetlla popular de Sant Joan a Cubelles

Dijous, 25 de juny de 2026

La celebració es va desenvolupar amb normalitat i sense incidents greus de seguretat ciutadana

La revetlla popular de Sant Joan va tornar a omplir la plaça del Mercat de Cubelles amb l'assistència d'unes 1.500 persones, que van participar en una celebració que va transcórrer amb normalitat i sense incidents greus de seguretat ciutadana.

La festa va començar amb l'arribada de la Flama del Canigó a la plaça de la Font de la mà dels Castellers del Foix. Posteriorment, la Flama va ser rebuda per les autoritats municipals a la plaça de la Vila i, acompanyada pel Pubillatge, els Timbalers de Cubelles i els Diables de l'Agrupació de Balls Populars, va recórrer els carrers del municipi fins a la plaça del Mercat, on es va fer l'encesa de la foguera.

A partir d'aquí, centenars de veïns i veïnes van compartir el tradicional sopar popular, portant el seu propi àpat per gaudir de la nit en un ambient festiu i familiar. La música del grup Police Line i la sessió posterior del DJ de versions van posar el ritme a la revetlla fins a la matinada.

Pel que fa al balanç de la nit, els serveis sanitaris van realitzar diverses assistències i els bombers van intervenir en alguns petits focs provocats per l'ús de petards, mentre que la Policia Local també va atendre varies queixes veïnals relacionades amb molèsties per sorolls.

L'únic incident va tenir lloc cap a dos quarts de sis del matí, quan efectius de la Policia Local i dels Mossos d'Esquadra van dissoldre una baralla a la plaça del Mercat, sense que aquest fet alterés el desenvolupament general de la celebració, que ja feia hores que havia finalitzat.

L'Alcaldessa Rosa Fonoll ha fet una valoració positiva de la revetlla i ha destacat que "un any més hem pogut gaudir d'una de les festes més multitudinàries del calendari al municipi, en un ambient cívic i familiar". L'Alcaldessa ha remarcat que "l'objectiu és oferir als veïns i veïnes un espai de trobada perquè puguin celebrar la nit de Sant Joan sense haver de desplaçar-se fora de Cubelles".

Fonoll també ha recordat que "es tracta d'una festa gratuïta, en què cadascú es porta el seu sopar, fet que facilita la participació de tothom i contribueix a evitar desplaçaments amb vehicle privat en una nit en què cal extremar la prudència". Finalment, ha volgut agrair la implicació de totes les entitats participants, dels cossos d'emergència i seguretat, del personal municipal i de totes les persones que han fet possible, un any més, l'organització de la revetlla popular de Sant Joan.

Darrera actualització: 25.06.2026 | 12:49