La Policia Local intervé 200 plantes de marihuana en un domicili de Mas Trader
La Policia Local de Cubelles ha localitzat una plantació de marihuana en un habitatge de la urbanització Mas Trader juntament amb la infraestructura necessà ria per al cultiu a l'interior. Els agents van donar resposta a un requeriment per problemes veïnals i en accedir al domicili van localitzar a l'interior d'un dels annexos de la casa, una instal·lació elèctrica, d'il·luminació, rec i ventilació, destinada a la explotació d'una plantació indoor de marihuana i gran quantitat de plantes de marihuana distribuïdes en parterres en diferent estat de creixement.
Â
La Policia Local va intervenir 85 plantes de marihuana en avançat estat de desenvolupament, 130 plantes de marihuana joves, aixà com una gran quantitat de maquinà ria elèctrica i d'il·luminació i altres materials per a la cura de les plantes com substà ncies quÃmiques i adobs, aixà com també una balança de precisió i un termòstat digital.
Â
La Unitat d'investigació dels Mossos d'Esquadra es va fer cà rrec de la posterior investigació, que va finalitzar amb la imputació d'un delicte contra la salut pública de l'home que vivia al domicili i, la detenció pel mateix delicte d'una altre persona, veïna de Vilanova i la Geltrú, la qual com a resultat de la investigació pot tractar-se del responsable de l'esmentada plantació.
Â
Tots els indicis indiquen que la destinació d'aquest plantes de marihuana era la seva posterior venda i distribució al mercat il·lÃcit.