La Festa de la Bicicleta celebra la seva 36a edició amb el Tour de França com a protagonista
La tradicional pedalada popular se celebrarà el 27 de juny amb inscripcions solidàries i obsequis vinculats al pas del Tour per Cubelles
Cubelles acollirà el pròxim 27 de juny una nova edició de la Festa de la Bicicleta, una de les cites esportives, familiars i participatives amb més tradició del calendari local. L'esdeveniment, que enguany arriba a la seva 36a edició, manté el seu caràcter obert a tota la ciutadania i promou valors com la pràctica esportiva, els hàbits saludables, la mobilitat sostenible i la convivència.
Com a novetat destacada, la Festa de la Bicicleta s'emmarca enguany en els actes previs al pas del Tour de França per Cubelles, previst per al 5 de juliol. A pocs dies que la prova ciclista més important del món travessi el municipi, la jornada incorporarà diversos elements vinculats a l'esdeveniment, amb marxandatge per a les persones participants i una ambientació especial que reforçarà el caràcter de preludi de l'arribada dels millors ciclistes internacionals a Cubelles.
La jornada inclourà la tradicional pedalada popular i el lliurament de premis en diferents categories, amb reconeixements a aspectes com l'originalitat, la participació o l'antiguitat de les bicicletes. A més, totes les persones inscrites entraran en el sorteig de bicicletes, material esportiu i altres obsequis aportats per l'organització i les empreses col·laboradores.
Les inscripcions es podran formalitzar a partir del 15 de juny al Poliesportiu Municipal. El preu serà de 2 euros per participant, una aportació que es destinarà íntegrament a finalitats solidàries.