El proper dimarts se celebra ple extraordinari

Divendres, 5 d’octubre de 2018

El Ple municipal es reunirà aquest proper dimarts, 9 d'octubre, a les 18,30h. a la sala d'exposicions del Centre Social Joan Roig i Piera. L'ordre del dia incorpora la comunicació oficial de la dimissió d'Agustí Casanovas, que va presentar la seva renúncia el passat 2 d'octubre per motius personals.

 

Aquest tràmit iniciarà el procediment pel qual el grup municipal d'ERC podrà procedir a substituir el seu segon escó. A més, la sessió contempla la modificació del pressupost per reduir l'endeutament en funció de la capacitat de finançament generada a 2017, i l'aprovació del compte general de 2017.

 

En l'apartat de les modificacions d'impostos, el Govern portarà a aprovació la reducció del tipus de gravamen de l'impost de béns immobles (IBI) i un nou redactat de les excepcions i bonificacions dels vehicles històrics.

 

La sessió es podrà seguir en directe a través de Ràdio Cubelles i el canal de Youtube de l'Ajuntament de Cubelles, així com l'enregistrarà la televisió comarcal Canal Blau.

 

 

Darrera actualització: 23.07.2025 | 11:41