El divendres 11 d'agost se celebra ple extraordinari

Dilluns, 7 d’agost de 2023

El plenari municipal es reunirà en sessió extraordinària aquest pròxim divendres, 11 d'agost, a partir de les 17.30 h. L'ordre del dia recull el debat per a les aprovacions provisionals dels plans especials urbanístics del càmping i de l'institut Les Vinyes. Igualment, els electes municipals debatran l'aprovació inicial de la modificació puntual del Pla general per a la transformació dels sòls de la Central Tèrmica de Cubelles.

 

Finalment, es tramitarà la modificació pressupostària per incorporar més de 650.000' d'operacions pendents d'aplicar al pressupost, fruit del resultat pressupostaria positiu del 2022 aprovat.

 

La sessió començarà a les 17.30 h. des de la sala d'exposicions del Centre Social i podrà seguir-se en directe a Ràdio Cubelles, Canal Blau i el canal municipal de Youtube.

Darrera actualització: 23.07.2025 | 10:54