Cubelles Comunica' torna a les llars del municipi

Dimarts, 15 d’abril de 2014

El butlletí d'informació municipal Cubelles Comunica torna al carrer després d'uns mesos d'aturada mentre s'ha resolt l'adjudicació i contractació de la maquetació i disseny de la publicació. Per una errada d'impressió en la secció de cartes dels grups polítics, en el qual part d'un paràgraf de l'escrit d'ICV-EUiA s'ha reproduït per error en el del PPC, el document digital se substituirà en les properes hores.

 

Tot i això, els 8.000 exemplars impresos que ja estaven repartits quan la redacció del butlletí es va adonar de l'errada, s'han repartit a les llars del municipi i en les dependències municipals com el Centre Social, el Casal de Cultura i el Poliesportiu municipal.

 

El nou número duu a la portada la recuperació de la fauna autòctona a l'espai protegit de la desembocadura del riu Foix un cop retirades les aus de granja que impedien la convivència i la migració de la fauna d'espais humits del litoral català i la recuperació de la flora típica de la zona.

 

L'edició corresponent als mesos de març i abril es completa amb el procés de revisió del Pla d'Actuació Municipal (PAM), l'aprovació del pressupost 2014 i la consolidació de la primera fase d'implantació de la Seu-e.

 

El Cubelles Comunica manté el format i estructura del redisseny que va estrenar-se el desembre de 2011, on les imatges a tot color tenen un gran pes i són un complement informatiu als articles que exposen les iniciatives i projectes municipals de major transcendència. També guanyen presència els codis QR on el lector podrà complementar la informació amb galeries d'imatges o documents externs.

 

La redacció del butlletí Cubelles Comunica demana disculpes als lectors per aquest problema que demorarà uns dies la publicació on line del document. 

Darrera actualització: 23.07.2025 | 11:49