Taller Teatre - Dansa per a dones

Dijous, 3 de juny de 2021

Nou projecte que s'inicia el dijous dia 3 de juny Taller de Creativitat, Improvisació i Composició de Teatre-Dansa per a dones adultes que tindrà lloc els dijous a la tarda de 17: 30 h a 19 h. 

 

Us convidem a compartir l'experiència de les arts escèniques amb vosaltres. Explorarem nous llenguatges, inventarem mil històries i aprendrem a brillar dalt d'un escenari i darrere un teló!

 

escolta les teves emocions | explora noves aventures | inventa per somiar | aprèn a viure el canvi | projecta el teu futur | comparteix una estona de qualitat | estima la cultura | brilla amb nosaltres/ coneix el teu cos/ atreveix-te a expressar-te amb llibertat

 

Objectiu: Reforçar l'autoconeixement i l'autoestima creant una petita història per mostrar del que som capaces!!

 

Durada: semestral

Horari: Dijous de 17:30 a 19 h.

Dirigit a dones adultes 

 

Grups reduïts.

Requereix inscripció prèvia al formulari web.

Quin cost té:

Gratuït

Darrera actualització: 28.07.2025 | 13:22