Qui veu el meu perfil
L'actual desenvolupament de la xarxa d'internet i l'ús que en fem a tots els à mbits de la nostra vida, planteja la necessitat no només d'ensenyar als més joves com fer-la servir sinó també d'educar-los i donar-los eines sobre com utilitzar-la.
L'activitat té l'objectiu de conscienciar als més joves sobre les conseqüències de l'ús intensiu i irreflexiu de les xarxes socials, i la quantitat de dades personals que s'emmagatzemen sobre cada un de nosaltres.
Explicar l'ús de les nostres dades personals per part de les xarxes socials. Les bases de dades de perfils socioeconòmics dels usuaris.
Els perills de fer visibles dades personals a terceres persones: enganys i estafes freqüents, suplantacions d'identitat, sèxting, usurpació de dades.
Contractació i compres en lÃnia. Consells i precaucions per comprar amb seguretat a internet. El dret de desistiment
Â
Organitza: Diputació de Barcelona
Lloc: Institut Les Vinyes
Adreçat a alumnes de 2n Eso