Procés participatiu del nou passeig Marítim

Dissabte, 15 de novembre de 2014

La regidoria de Participació Ciutadana en col·laboració amb regidoria d'Urbanisme han engegat un procés de participació ciutadana per definir els usos del passeig Marítim, el primer pas per establir com ha de ser el projecte de rehabilitació i millora d'aquest espai.

_x000D_

 

_x000D_

En la trobada del 15 de novembre es farà la recollida de propostes que es posaran a disposició dels redactors del procés participatiu per donar forma i contingut a les propostes ciutadanes dels usos del nou passeig Marítim.

_x000D_

 

_x000D_

Aquelles persones i/o entitats que vulguin també poden enviar les seves propostes telemàticament. L'Ajuntament de Cubelles ha habilitat un espai al web municipal on, a banda d'explicar-se el contingut del projecte, hi ha un formulari que es pot completar i enviar automàticament a la regidoria de Participació Ciutadana per ser incloses en la sessió del mes de novembre.

Darrera actualització: 28.07.2025 | 13:54