Masterclass Ioga & coaching per a dones
Posem en marxa un nou espai al Centre Violeta i us oferim una Masterclass el divendres dia 3 de febrer de 18 a 20 h. per a que conegueu el programa d'IOGA TERAPÈUTIC & COACH TRANSPERSONAL que anirà destinat a dones d'entre 25 i 55 anys.
Aquest programa ha estat dissenyat amb la intenció d'experimentar un procés de canvi potent per aprendre a viure en un estat de pura consciència a través de l'autoconeixement emocional i físic. Com ho aconseguirem? a través de sessions de 2 hores fusionant ioga i coaching transpersonal, passant pels 7 nivells neurològics. Els éssers humans no canviem a trossos, sinó de manera orgànica. Per això la pregunta claus és: On empènyer per fer el canvi?
Només emergeix en nosaltres de forma conscient un 7% i el 93% restant és el nostre inconscient el que actua. És imprescindible entendre com s'estructura aquest conscient i inconscient per poder-hi accedir i generar els canvis en si mateix.
ESTRUCTURA DEL PROGRAMA: 1 Sessió setmanal de 2 hores durant un trimestre.
Cada setmana es treballarà 1 nivell neurològic (entorn-comportament-capacitats-creences-valors-identitat i transpersonal) amb la seva chakra corresponent (centre energètic). Els primers 45 minuts: explicació teòrica dels nivells de consciència juntament amb les preguntes poderoses i alguna dinàmica de coaching. La següent 1h destinada a la meditació-ioga i relaxació.
La inscripció a la masterclass la podeu fer al formulari de l'enllaç i a la bio d'instagram @violetacubelles.
Les inscripcions al programa complet es realitzaran el mateix dia.
Més informació i/o dubtes al Tel. 938951406, WhatsApp 629042603 o a igualtat@cubelles.cat
Quin cost té:
Gratuït dones de 25 a 55 anys
Darrera actualització: 28.07.2025 | 13:28