L'Hora del Conte: "La Cora del Mar"

Divendres, 5 de juny de 2026 de 17:30h a 18:30h

Per a famílies amb infants a partir de 3 anys.

"La Cora vivia a Cubelles en un vaixell fins que un dia va desaparèixer i ens va deixar una maleta on ens explica la seva història". 

Experiència narrativa i sensorial a través de la història d'una nena que estima el mar i que viatja amb la seva família per conèixer comunitats d'arreu del món. La Cora ens mostra com guarda els seus records i experiències en una maleta plena de tresors.
A partir de la descoberta i la imaginació, els infants es posen en la pell de la Cora per reconstruir la seva història i ajudar-la a protegir el Mediterrani. L'activitat convida a mirar el mar amb curiositat, comprendre la seva importància i a cuidar-lo.

Entrada lliure.

Organitza: Regidoria de Medi Ambient de Cubelles.

Activitat inclosa a la Setmana de la Natura 2026

Biblioteca municipal de Cubelles Mn. Joan Avinyó

c. de la Verge de Montserrat, 49 - 08880 Cubelles - Barcelona
Nom de contacte: Núria Del Campo
Telèfon: 938 952 387
Telèfon: 610 480 268
Adreça electrònica: b.cubelles@diba.cat
Lloc web: bibliotecavirtual.diba.cat/ca/cubelles-biblioteca-mn-joan-avinyo
Horari:  

Hivern:

  • Matí: Dimecres, divendres i dissabte de 9.30 a 13.30 h.
  • Tardes: De dilluns a divendres de 15.00 a 20.00 h.

Tancament, a més dels festius oficials, els següents ponts, vacances i festes locals: 4 d'abril, 2 de maig, 7, 24 i 31 de desembre, i 2 de gener 2027. 

Estiu:

  • Matí: Dimecres i divendres de 9.30 a 13.30 h.
  • Tardes: De dilluns a dijous de 15.00 a 20.00 h.

Tancament, a més dels festius oficials, els següents ponts, vacances i festes locals: 30 de juliol, 24 de juny, del 10 al 17 d’agost (ambdós inclosos) i 11 de setembre.

Amplieu el mapa
Com arribar-hi
Darrera actualització: 28.05.2026 | 17:22