Conferència "Sentir música o escoltar música"
Conferència "Sentir música o escolatr música. Música de consum, música popular i música clà ssica" a cà rrec d'Edmon Colomer, director d'orquestra com la Simfònica de Londres, Suïsse Romande, Sinfonica di Roma o l'Ã’pera de ParÃs.....El 26 d'octubre d'enguany torna al Palau de la Música Catalana amb l'Orquestra Monsalvat, una iniciativa especialitzada en la recuperació de la música clà ssica i romà ntica amb instruments originals de cada època.
La conferència es complementarà amb la projecció de l'actuació de la Cobla Sant Jordi dirigida pel mateix Edmon Colomer, en la passada Festa Major Petita de Cubelles, interrpretant la peça "Toc de Festa", composta pel mateix Edmon Colomer.
En acabar la conferència es farà una breu presentació del quadern cultural "250 anys del campanar de Cubelles " de Joan Vidal, LLum Villanueva i Antoni Pineda, i es repartirà als assietents.