Adéu plàstics d¿un sol ús
El servei d'educació ambiental de la Mancomunitat Penedès Garraf ubicarà una carpa al mercat on es repartiran fulletons amb consells per reduir els plàstics d'un sol ús. A la gent que vagi a comprar amb el carro o porti una bossa reutilitzable se li oferirà bossetes de malla per a la compra a granel de fruita i verdura. També serà un punt de bescanvi d'ampolles de plàstic d'aigua buides per ampolles de vidre reutilitzables.
Activitat emmarcada dins de la setmana europea de prevenció de residus i les activitats de la setmana de consum responable a Cubelles.
Nota: El bescanvi és per un mínim de tres ampolles de plàstic d'aigua buides. Ell lliurament, tant de les bosses de malla com de les ampolles de vidre, serà fins a exhaurir existències.
Quin cost té:
Gratuït
Darrera actualització: 23.07.2025 | 16:31