Jocs tradicionals

Dimecres, 21 de març de 2018

Activitat esportiva adreçada al cicle inicial de primària (2n de primària).

 

Objectius de l'activitat

 

El propòsit d'aquest bloc de continguts és donar a conèixer una proposta alternativa esportiva, desvinculada de qualsevol connotació competitiva, que ofereixi una estreta vinculació amb la resta de companys/es amb què es duen a terme aquestes pràctiques esportives. D'aquesta manera s'intentarà aconseguir una jornada totalment lúdic-esportiva amb l'objectiu de relacionar els grups dels diferents centres participants de l'activitat.

 

Programa/estructura de l'activitat

 

Treball previ a l'aula: treball a partir d'un dossier previ de la dinàmica dels diferents jocs tradicionals que es practicaran, per tal de ser treballats a les aules dels diversos centres inscrits.

 

Trobada de centres: l'alumnat completarà un total de deu rotacions de 12' cadascuna realitzant els diferents jocs tradicionals que prèviament s'han treballat a l'aula.

Quin cost té:

1,80€/alumne

Darrera actualització: 23.07.2025 | 16:28