Un cap de setmana ple d’actes esportius de Festa Major
9 d'agost de 2005
Tir al plat, Campionat de Petanca, Supercross,futbol platja 5x5, optimist i patí a Vela, els actes esportiusDins els actes esportius en motiu de la Festa Major de Cubelles, els dies 14 i 15 d’agost, a partir de les 9 del matí tindrà lloc el Tir al Plat, que organitza cada any José Alcántara. L´acte es farà al camp de tir del Montgros de Sant Pere de Ribes.
Així mateix, el dia 13 hi haurà el Supercross Vila de Cubelles, organitzat pel Moto Club Cubelles. L’activitat, puntuable al Campionat de Catalunya, començarà a les cinc de la tarda i fins les dotze de la nit, a la plaça del Mercat.
Els dies 13 i 14 d’agost, el Club Marítim Cubelles organitza el XXXIII Trofeu Cubelles d’Optimist i de Patí de Vela Sènior i Junior.
Paral•lelament, els dies 13 i 14 d’agost, a les pistes del Poliesportiu es celebrarà el Campionat de Petanca. Mentre que a la platja de la Mota hi haurà un torneig de futbol platja 5X5 al xiringuito Starfish.

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles