Tot a punt per la celebració de la 3a Fira de Comerç Just i Solidaritat
12 d'abril de 2006
En l’edició d’enguany cal destacar una important participació per part de diferents col·lectius de joves del municipi.Dissabte 22 i diumenge 23 d´abril, se celebra al nucli antic de Cubelles la 3a Fira de Comerç Just i Solidaritat.
Aquest any, fins a data d’avui, han estat 23 les associacions que s’han inscrit per participar en aquesta mostra, tant del municipi com d’arreu de la comarca, algunes de les quals venen per primer cop.
A més de l’atractiu propi de les parades, que com ja és costum s’instal·laran als voltants de la plaça de la Vila, com en anys anteriors es desenvoluparan tot una sèrie d’actes paral·lels organitzats per les pròpies associacions i ONG’s. Dissabte a la tarda s’explicaran contes senegalesos, hi hauria un petit concert, es farà una lectura de poemes i també es donarà a conèixer el “candombe”, un tambor típic de l’Uruguai, que participarà en un passacarrers amb instruments de percussió.
En l’edició d’enguany cal destacar una important participació per part de diferents col·lectius de joves del municipi. Entre d’altres, l’associació El Cubell que està treballant en un projecte sobre el Sahara, o un grup de nois i noies de la Xarxa d’Acompanyament al Municipi, el XAM, que faran un taller de roses de fang amb l’objectiu de vendre-les després per recaptar fons per a una ONG, que ells mateixos triaran.
A més, i com ja és costum, en aquesta 3a Fira de Comerç Just i Solidaritat es faran tallers pels més petits i diferents activitats de sensibilització.

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles