Torna la campanya ‘Una joguina, un somriure’
18 de desembre de 2008
Enguany presenta novetats, com l’organització de diversos tallers, degustacions solidàries i la tradicional rifa
La tradicional tómbola solidària en favor dels nens i nenes més desfavorits del municipi. Enguany es farà dos dies en lloc d’un com era habitual. “Una joguina un somriure”, nom pel que es coneix aquesta campanya nadalenca, instal·larà un estand dijous i divendres durant tot el matí a la plaça del Mercat, , dins la “5a Fira de la Solidaritat i del Comerç just”. Els visitants podran col·laborar a la campanya lliurant una joguina, prenent una degustació amb una copa de cava o comprant números per a la rifa de diferents objectes que es sortejaran durant la jornada. Tant la degustació com els números per a la rifa es vendran a un 1€.
Col·laboració d’entitats
Una altra de les novetats d’enguany, és la realització de diferents tallers, la inscripció als quals també costarà 1€. Aquests tallers, que estaran impartits per associacions i particulars del municipi seran: un de Nadal, impartit pels nens i nenes del XAM on ensenyaran a fer una felicitació nadalenca i un marc per a fotos; un de puntes, a càrrec de les puntaires del municipi; un de màgia amb el mag local Isidre Rossell i també un taller de manualitats impartit per la regidora de Serveis a les persones Prudencia Carrasco. Al llarg de la jornada també se celebrarà un campionat d’escacs solidari, organitzat pel Club d’Escacs de Cubelles, i un de billar, iniciativa de la gent gran dels Casals d’Avis “Cim blanc” i Caixa Penedès.
Com cada any també es pot participar a la campanya “Una joguina un somriure”, lliurant les joguines fins la vigília de Reis directament a les dependències municipals d’Acció Social, al carrer Narcís Bardají, 12, de dilluns a divendres al matí, i dijous també a la tarda. També es pot optar per dipositar un donatiu a les guardioles que, com cada any, hi ha als principals comerços del municipi i a les dependències municipals.