Ple municipal, dilluns

16 de setembre de 2010



La concertació de sis operacions de crèdit per finançar diversos projectes coparan gran part de la sessió ordinària del mes de setembre



El proper dilluns 20 de setembre a partir de les 20h. a la sala d’Exposicions del Centre Social tindrà lloc el Ple municipal ordinari corresponent al mes de setembre. Dels vuit punts previstos a l’ordre del dia, sis correspondran a la concertació de crèdits a llarg termini per a finançar diversos projectes previstos als pressupostos municipals del 2010. Les obres de les noves instal·lacions al cementiri, la redacció del projecte i les obres de la nova biblioteca, l’adequació del nucli antic, el Pla Parcial i el projecte de reparcel·lació de la urbanització Les Estoreres, les obres del passeig Marítim i diverses inversions seran les actuacions beneficiàries d’aquests crèdits.
 
A banda, també es proposarà una modificació del pressupost 2010 per canvi de finançament i la ratificació del protocol per a la prevenció i detecció dels casos d’assetjament sexual a l’Ajuntament de Cubelles.
 
La sessió podrà seguir-se de manera íntegra i en directe a través de Ràdio Cubelles, al 107.5FM, www.radiocubelles.com i el canal de ràdio 30 de l’UHF de la TDT.
 
Consulti l’ordre del dia completa fent clic aquí.

Enllaços relacionats

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023