Més de 5.400 consultes al cens electoral de la cubelles.cat

28 d'abril de 2009


Les reclamacions al cens es podien realitzar fins el 27 d’abril, però a títol informatiu es podrà seguir consultant les dades fins el 7 de juny



La pàgina web municipal (www.cubelles.cat) ha rebut més de 5.400 consultes del cens electoral de cara a les eleccions al parlament europeus, que tindran lloc el proper 7 de juny. En poc més d’una setmana s’ha registrat aquest elevat número de consultes a través de la web, que agilitza tant la gestió de la ciutadania com descongestiona les oficines municipals.

Tot i que el termini per fer reclamacions a les dades del cens electoral va finalitzar el 27 d’abril, www.cubelles.cat mantindrà fins el dia de les eleccions l’enllaç a la consulta, perquè totes les persones que hi constin puguin consultar les seves dades i el col·legi electoral que els hi correspon en els comicis europeus.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023