L’Av. Onze de Setembre recupera la circulació l’1 d’agost

29 de juliol de 2008


Les obres de reurbanització de l’entorn del Poliesportiu i l’institut pendents únicament de la construcció de l’edifici de consergeria de les instal·lacions esportives



El proper 1 d’agost quedarà obert al trànsit l’Av Onze de Setembre, entre els carrers Pla de Sant Pere i Josep Pla. Aquest és l’entorn afectat per les obres que des fa uns mesos executa l’Ajuntament de Cubelles per reurbanitzar l’entorn de les instal·lacions esportives i de l’institut. A més del carrer, la plaça del camp de futbol Josep Pons i Ventura també quedarà obert a l’ús públic, mentre que l’accés principal al Poliesportiu municipal encara estarà tancat per finalitzar les obres de construcció de les noves oficines de consergeria de l’espai.

Les obres, que van iniciar-se el passat mes d’abril, han recuperat el tancat exterior de les instal·lacions esportives i ha servit per construir les voreres i instal·lar l’enllumenat de l’Av. Onze de Setembre, l’arranjament dels aparcaments de l’entrada principal i del camp de futbol municipal i la construcció d’un carril bici que arriba fins a l’institut. Per donar per acabada la reforma d’aquest espai només queda la construcció de la nova consergeria, un edifici que ha d’acollir els serveis de la regidoria d’Esports, el personal de consergeria i manteniment del Poliesportiu i diversos serveis comuns, com una sala de reunions.
 
Miguel Ángel López, regidor d’Urbanisme, es mostra “satisfet” per la celeritat amb què s’han executat les obres, que qualfica de “necessàries” i de les que “els usuaris de la zona esportiva i de l’institut seran el més beneficiats”.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023