La Policia Local constata una cinquantena d’incidències degudes a la ventada
28 de gener de 2009
També es va comptar amb el treball de la Brigada Municipal i la col·laboració del personal del Grup de Riscos Cubelles i de les jardineries Toni i El Ventall
El temporal de vent del passat cap de setmana va ocasionar una cinquantena d’incidències a Cubelles. La majoria d’aquestes es devien a la caiguda de branques o arbres sencers a la via pública. Un d’ells va caure a l’interior d’una vivenda, i un altre damunt d’un vehicle a la carretera de Costa- Cunit que va ferir lleument al conductor. El vent, que segons l’estació meteorològica de la Plaça de la Vila va arribar a punts màxims de 91 km/h, també va causar la caiguda de murs i tanques. Un d’ells va ser el mur del pàrquing del Poliesportiu Municipal i part de la tanca de la central Tèrmica. Les fortes ratxes de vent també van provocar alguna avaria en el servei de telèfon i d’electricitat per la caiguda dels pals, o bé per caigudes d’arbres sobre el cablejat. Malgrat tot, totes les incidències van quedar resoltes al llarg del cap de setmana.
L’Alcaldessa de Cubelles, Maria Lluïsa Romero, va estar pendent durant tot el dissabte dels incidents que s’anaven produint coordinada amb la Policia Local, que a més del servei ordinari també va activar un altre servei que estava lliure. “Per seguretat, i més encara després d’assabentar-nos de l’accident a Sant Boi, a les 15h. vaig decretar la suspensió de les activitats esportives al Poliesportiu Municipal”, declarava Romero. A més dels efectius de la Policia Local, es va comptar amb els treballs de la Brigada Municipal, i la col·laboració del Grup de Riscos Cubelles i de la jardineries Toni i El Ventall; a qui l’Alcaldessa agraïa la feina feta amb la màxima celeritat.