La Policia Local celebra el seu patró amb una visita a les noves dependències

30 de setembre de 2005



El Govern municipal espera poder traslladar la prefactura de la policia al nou edifici dintre del mes d´octubreEls agents de la Policia Local i els seus familiars, els representants d´entitats i associacions locals i el personal de l´Ajuntament de Cubelles, a més dels regidors municipals, van tenir l´oportunitat ahir de visitar les noves dependències de la prefactura de Cubelles. L´acte es va fer coincidir amb el patró de les policies, Sant Miquel, i va comptar amb prop d´un centenar de persones que es van endur una molt bona impresió de les noves instal·lacions.

Xavier Grau, regidor de Governació, va anunciar que "en no més de quinze dies estarem treballant i donant el servei des de les noves dependències". El regidor va explicar que "estem engrescats i volíem aprofitar el patró de la Policia Local per presentar com estan les obres, a la que encara li queden alguns detalls".

Per la seva banda, Josep Marcillas, Alcalde de Cubelles, va manifestar que "el somni sobre el paper avui ja el podem trepitjar". Marcillas també va reiterar el compromís del govern de traslladar les dependències el més aviat possible. Així mateix, va reconéixer que "és un dels bastant comptes pendents que teníem amb la ciutadania, fruit del creixement que hem patit i que ha fet que se´ns hagin acumulat els serveis". L´Alcalde considera que "és dificíl preveure aquest creixement o, si més no, la realitat ens ha desbordat la previsió". Finalment, considera que "a la policia se´ls ha dotat de les intal·lacions i altres recursos per garantir un funcionament normal i bo".

El nou edifici de la Policia Local està situat al carrer Arles de Tec, entre els carrers Ciutat de Barcelona, i Verge de Montserrat. La prefactura té dues plantes. A la planta baixa hi ha una zona d´aparcament per als vehicles dels agents, els vestidors i l´escala de comunicació amb la planta primera. En aquesta, accessible des del carrer tant per una escala com per una rampa, hi ha una zona pública i una privada. Dins la primera, accessible per a als ciutadans hi ha el vestíbol general i la sala d´espera, la sala d´atestats, la sala de caporals, la sala del cap de la Policia i els lavabos. La zona destinada al personal de la Policia Local està formada pel menjador i zona de descans, lavabos, una sala armer. L´edifici també disposa d´una aula de formació, l´arxiu i una sala pels detinguts.

La nova construcció té 663 m2 i una zona per aparcament de vehicles de 582 m2.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023