La participació de Cubelles dins del Consorci del Garraf al Saló Internacional de Turisme de Catalun
3 de maig de 2004
Prop de 2.500 persones van acostar-se a l´estant a demanar informació sobre la comarca. Les qüestions més solicitades són les rutes a peu i amb bicicleta.El Consorci de Turisme del Garraf va estar present al Saló Internacional de Turisme de Barcelona (SITC) que va tenir lloc els dies 22, 23, 24 i 25 d’abril, amb l’objectiu de donar a conèixer l’oferta turística de la comarca del Garraf.
L’estand del Garraf va estar situat al costat dels estants de Sitges i Vilanova i la Geltrú, dintre de l’espai de la Diputació de Barcelona “Turisme Total”.
Al voltant de 2.500 persones van passar per l’estant del Garraf amb l’objectiu de sol·licitar informació turística de la comarca, amb interessos diversos: rutes a peu o BTT, allotjament i restauració, la Ruta del Xató, el Palau Novella, el Parc Natural del Garraf, etc.
Dintre dels actes paral·lels del SITC, el dijous 22 a les 13h, el Consorci de Turisme del Garraf i la Diputació de Barcelona, van dur a terme la presentació del fulletó desplegable del Garraf, que va editar la Diputació de Barcelona i en el que es recullen un plànol de la comarca i els seus principals atractius turístics. El desplegable es va editar en 4 llengües: català, castellà, francès i anglès i properament es podrà trobar a totes les Oficines d’informació turística de la comarca.
Mònica Fuster, responsable de l´Oficina de Turisme comentava que "d´aquí ben poc es podrà trobar a les oficines de Cubelles el tríptic informatiu".
L’alcalde de Cubelles Josep Marcillas va comentar que "la participació de Cubelles dins del Consorci de Turisme del Garraf al SITC és una bona manera de donar a conèixer el nostre poble, i valorem molt positivament la participació en tríptic informatiu del Garraf".
Durant l’acte de presentació, es va oferir al nombrós públic assistent una degustació dels dolços de la comarca: les Llunes de Vilanova, les Escumes de Sitges, les Pedres del Garraf de Sant Pere de Ribes i els Petons de Cubelles, acompanyats d’un vi Malvasia de Sitges, amb la col•laboració del Gremi de Pastissers de Vilanova i la Geltrú, Pastisseria Dolç de Cubelles, Pastisseria Pascual de Sant Pere de Ribes, Forn de l’Italià de Cubelles i l’Hospital Sant Joan Baptista de Sitges.
La valoració del Consorci de Turisme del Garraf de la seva presencia al SITC és altament positiva, tant pel nombre de visitants de l’estant com per la quantitat de material de promoció que s’ha repartit entre el públic.

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles