L´Anella Oberta celebra la seva diada
29 de novembre de 2006
Diumenge al matí se celebrarà una audició de sardanes i, a la tarda, un concert a l´església amb la Cobla Marinada. L´Agrupació Sardanista Anella Oberta celebra aquest proper diumenge, 3 de desembre, la seva diada. Es tracta d´una festa de final de l´any que l´agrupació ha institucionalitzat en els darrers anys.
La festa començarà a partir de les 11:45 hores, a la plaça de la Vila. La Cobla Marinada oferirà una audició de sardanes. Seguidament, es farà la cloenda del curset de sardanes que l´entitat ha organitzat a les escoles Vora del Mar i Charlie Rivel. Els alumnes d´aquests dos centres, juntament amb els de Sitges i El Vendrell, oferiran unes sardanes de lluïment al mateix espai. Per acabar la jornada matinal es repartiran trofeus a tots els participants.
Per a la tarda, a partir de les 18 hores, l´Anella Oberta ha programat un concert a l´església de Santa Maria de Cubelles. La mateixa cobla Marinada, sota la direcció d´en Xavier Pastrana, interpretarà, en la primera part, sardanes; mentre que la segona part estarà centrada en la música per a cobla.
L´activitat, organitzada per l´Anella Oberta i patrocinada per la regidoria de Cultura de l´Ajuntament de Cubelles, està oberta a tots els ciutadans i ciutadanes de la vila.

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles