Gimkana del Kitsch dedicada als 25 anys de Ràdio Cubelles, aquest dissabte
1 d'agost de 2006
Adreçada a les famílies que hi vulguin passar una bona estona paticipant de les diferents provesEl Centre d´Esplai Kitsch ha organitzat per aquest dissabte, 5 d´agost una gimkana popular dedicada als 25 anys de Ràdio Cubelles dins els actes de la Festa Major de Cubelles. L´activitat està oberta a qualsevol família que hi vulgui prendre part que es poden inscriure el mateix dia. Els participants hauran de passar 6 proves durant el trajecte, que començarà a les 11 del matí des de la plaça del Mar on es troba situat el monument Charlie Rivel, i que acabarà cap a les 13 hores.
Diumenge passat, els del Kitsch van participar de la Trobada de Gegants amb el seu propi bestiari popular confeccionat pels alumnes del centre, entre el qual hi destaquen gegants, cuques i capgrossos.
D´altra banda, el centre d´esplai Kitsch tanca l´esplai d´estiu aquest divendres, 4 d´agost amb un sopar de famílies amb actuació musical del grup Can Cantem. Cal destacar que aquest estiu s´han inscrit al Casal d´Estiu prop de 250 alumnes.
A més, els joves d´entre 6 i 10 anys van marxar dilluns de colonies a Vilanova de Sau on s´hi estaran fins el 4 d´agost. Mentre que els nens i nenes de 3 a 5 anys també aniran a Vilanova de Sau el 3 i 4 d´agost.
L´estiu al centre d´esplai Kitsch es tancarà amb els campaments que es portaran a terme del 7 al 12 d´agost, on hi prendran part els joves de 12 a 15 anys.

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles