Festa de la Primavera, aquest dissabte a Mas Trader
13 d'abril de 2006
Entre les diferents activitats es farà un concurs de dibuix, una xocolatada popular, sorteigs de pernils i aperitiu gratuïtAquest dissabte els veïns i veïnes de Mas Trader han programat tot un seguit d´actes per celebrar la Festa de la Primavera. L´activitat començarà a dos quarts d´onze del matí amb un concurs de dibuix en el què hi hauran obsequis per a tots els participants. També es farà una xoxolatada popular, diferents sorteigs de pernils i un aperitiu gratuït a dos quarts d´una del migdia.
Amb l´arrencada Festa de la Primavera d´aquest dissabte, l´associació de Veïns de Mas Trader Primer Sector vol engegar l´activitat prevista per tot aquest any. Amb una junta renovada, el propòsit és cercar la integració i la participació tant dels mateixos veïns de la urbanització com de la resta del municipi.
Agraïts per la col·laboració constant que reben del comerç local que col·laboren econòmicament a tirar endavant els seus projectes festius, l´entitat torna a engegar el treball de tot un equip de persones de l´Associació que es troben organitzant els actes de les Festes d´Estiu que aquest any es faran els dies 4, 5 i 6 d´agost.

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles