Es torna a engegar l’Aula d’Alfabetització de la regidoria d’Acció Social i Sanitat de l’Ajuntament

3 de novembre de 2004



El curs va dirigit a aquelles persones nouvingudes que vulguin aprendre a relacionar-se en catalàLa regidoria d’Acció Social i Sanitat torna a engegar l’Aula d’Alfabetització que enguany celebra el tercer aniversari del seu inici. Aquesta aula va dirigida a aquelles persones nouvingudes que vulguin aprendre el català; “es farà un treball bàsicament oral”, explicava el regidor d’Acció Social i Sanitat Joan Rodríguez i Serra, qui afegia “volem donar la oportunitat de normalitzar-se a aquelles persones que ho desitgin”.

El curs es farà en horari escolar, entre tres i cinc de la tarda “ja que d’aquesta manera les dones que hi assisteixin podran deixar els seus fills/es a l’escola”. I cal destacar que aquest curs serà gratuït ja que “partint de l’objectiu normalitzador de l’Aula d’Alfabetització, el curs és obert a tothom”.

En aquest curs es treballà sobretot a partir de l’oralitat i la dialèctica per tal d’assolir els mínims per a poder comunicar, així com també en lectoescriptura.

Les persones interessades en apuntar-se a aquest curs poden dirigir-se a la regidoria d’Acció Social i Sanitat de l’Ajuntament de Cubelles situada al carrer Narcís Bardají número 12; o bé trucant al telèfon de la regidoria que és el: 93 895 24 57.


  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023