El PPC demana actuacions urgents a l’Edar Cunit-Cubelles

16 de setembre de 2004



La regidora del PPC a l’Ajuntament de Cubelles Juani Navarrete, juntament amb el regidor de Cunit del mateix partit, José Barquier, han instat al PPC a demanar a la Generalitat de Catalunya una solució per als problemes amb la depuradora municipal El Partit Popular de Catalunya, a instàncies dels regidors Juani Navarrete de l’Ajuntament de Cubelles, i José Barquir de l’Ajuntament de Cunit, han presentat a través dels seus representants al Parlament de Catalunya, Santi Rodríguez i Rafael Luna, una proposició no de llei sobre la depuradora de Cubelles. “Any rera any hi ha problemes amb la depuradora de Cubelles, que genera males olors i brutícia a les platges”, afirma la regidora de l’Ajuntament de Cubelles Juani Navarrete.

El PPC demana a la Generalitat de Catalunya que actuï immediatament a l’EDAR per evitar les avaries. “Nosaltres demanem que es prenguin les actuacions necessàries per a adequar la depuradora a una població que ha crescut moltíssim, i per la qual aquest servei ha quedat petit”, per aquest motiu demanen que es faci una ampliació o un desdoblament de la instal·lació.

Amb paraules de la Proposició No de Llei presentada per al PPC "donat l’àmbit geogràfic al que dóna servei aquesta Depuració d’Aigües Residuals està marcat en primer terme per una forta temporalitat, i en segon terme per un importantíssim creixement urbanístic, per la qual cosa és de preveure que si no s’adopten solucions immediates els problemes s’agreujaran". Per a la regidora popular a l´Ajuntament de Cubelles, Juani Navarrete, “la situació geogràfica i el creixement del poble no són raons per permetre el mal funcionament de la depuradora municipal”.

El PPC presenta aquesta Proposició No de Llei com a grup polític amb representació al Parlament de Catalunya.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023