5 de febrer de 2015
La difusió es farà per tot el Garraf amb cartells, fullets informatius, banderoles i altres suports de gran format
La Masia d'en Cabanyes va ser l'escenari de l'acte de lliurament del premi del 1er Concurs del Cartell de prevenció Carnaval 2015, que va guanyar la jove vilanovina Irene García. L'acte va comptar amb l'assistència de Montse Santafé, consellera comarcal de joventut; Oriol Martín, Coordinador territorial de la Secretaria de Joventut de la Generalitat de Catalunya; Gerard Figueras, regidor de joventut de Vilanova i la Geltrú; Mireia Rossell, regidora de joventut Sitges; Narcís Pineda, regidor de joventut de Cubelles; Ivone Moreno, regidora de Joventut d'Olivella i Joan González, regidor de Joventut de Canyelles.
Aquest concurs, convocat conjuntament per les regidories de joventut dels ajuntaments i el Consell Comarcal del Garraf, tenia la finalitat de crear un cartell per una campanya de prevenció a tota la comarca sobre els riscos associats al consum de drogues (alcohol, cànnabis, etc), durant les festes de carnaval. El concurs estava obert a joves de la comarca o matriculats/des en un centre educatiu del Garraf, amb edat compresa entre els 18 i els 35 anys, ambdós inclosos.
El jurat, conformat per Dídac Contreras, tècnic de joventut de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú; Lluís Cucurull, tècnic de prevenció de la salut del projecte TRACA; Alberta Morera, tècnica de joventut del Consell Comarcal del Garraf; César Rivera, tècnic de l’assessoria sobre consum de drogues de l’Oficina Jove Garraf i Txell Sastre, dinamitzadora de l’Espai Jove Cubelles, va decidir per unanimitat, un cop revisades les 8 propostes presentades, que el premi s'atorgués a la proposta No tot s’hi val, presentada per Irene García.
Segons la consellera comarcal de joventut, “aquest concurs té per objectiu prevenir conductes de risc durant el període de Carnaval, una festa amb molta incidència al Garraf, i és el resultat de la feina conjunta amb les regidories de joventut de tota la comarca”. La guanyadora va comentar que el seu disseny “vol transmetre un missatge positiu mitjançant les icones de les xarxes socials que més utilitzen els joves”.
La campanya de difusió inclou cartells, fullets informatius, banderoles i altres materials de suport de gran format, com lones o pancartes, i es durà a terme a tot el territori del Garraf.