El Club Marítim organitza cursos per aprendre a navegar
27 de juny de 2007
L´activitat s’impartirà del 2 de juliol al 31 d’agostL’Escola de Vela del Club Marítim Cubelles(C.M.C) ha organitzat un curs per aprendre a navegar adreçat a totes les edats i nivells. El curs, que és de 20 hores, s’impartirà del 2 de juliol al 31 d’agost, de dilluns a divendres, de les 10h a les 14h. El Club posa a disposició cursos de navegació de les següents embarcacions: Patí a vela Sènior, Patí a vela Junior, Catamarà, Windsurf, Optimist, i Raquero.
L´activitat, que compta amb la col·laboració de Ràdio Cubelles i Activat, està limitat i requerirà d´un mínim de sis alumnes per curs. El preu del curs és de 110€, mentre que la matrícula costa 50 €. A més, per realitzar els cursos, és obligatori disposar de la Llicència de l’Escola de la Federació Catalana de Vela, que serà facilitada per la Secretaria del Club i es lliurarà el primer dia del curs. Es tracta d’una assegurança que no està inclosa en el preu del curs. En aquest sentit, el preu de la Llicència Infantil és de 10€ i el de la Llicència Sènior és de 14 €.
Pel que fa als descomptes que ofereix el Club Marítim són els següents: un 25% descompte (matrícula i curs) pels empadronats a Cubelles; el 25% de descompte (matrícula i curs) pels socis de les entitats esportives de Cubelles representades en el Consell Municipal d’Esports; i el 50% descompte (matrícula i curs) pels socis del C.M.C.
Cal destacar que les instal•lacions disposen d’Instructors Federats, llanxes de suport connectades amb el responsable de terra per ràdio VHF, armilles salvavides obligatòries, tenint cura en que la navegabilitat es portarà a terme en condicions meteorològiques favorables.
Més informació al CLUB MARÍTIM CUBELLES, situat Passeig Maritim, s/n. Tel.93 895 01 28. E-mail: cmcubelles@cmcubelles.org; o través de la Web: www.cmcubelles.org

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles