El Circ Raluy s´instal·larà a Cubelles
22 de maig de 2006
Les actuacions del circ, que estarà instal·lat a la plaça del Mercat, estan programades de l’1 a l’11 de juny El Circ Raluy s´instal·larà a Cubelles de l’1 a l’11 de juny, a la plaça del Mercat. Aquest és un dels molts actes que l’Ajuntament de Cubelles es troba organitzant en homenatge al pallasso Charlie Rivel.
El Raluy és un circ per sentir, un circ amb equilibristes, trapezistes volants (el seu número estrella juntament amb els pallassos), monociclistes, salts mortals, etcètera. Tots ells creen un ambient d’il·lusió, sorpresa, bellesa i fantasia dins una carpa, que aplega al seu entorn un museu de caravanes que daten del segle XIX. La cafeteria és una ‘roulotte’ del 1927 i hi ha exposades fotografies del circ. Com diu Lluís Raluy, el circ també és risc i això és part de la vida de l’artista.
Perquè el Raluy és un museu ambulant que viatja amb la història del circ a les espatlles.
Actualment, més de setanta-cinc persones de diverses nacionalitats hi viatgen i hi viuen, convertint-lo d’aquesta manera en una autèntica torre de Babel. És un circ familiar, un model que cada vegada va a menys. Són ja quatre generacions d’història. El meu pare ja s’hi dedicava, també els quatre germans i ara els meus fills, i fins i tot tinc nétes que hi treballen, reconeix Raluy.
Les actuacions del circ Raluy a Cubelles seran els següents dies i hores:
Dijous, 1 a les 21,00h
Divendres 2, a les 22, 30h
Dissabte 3, a les 18,30h i 21,00h
Diumenge 4, a les 18,30h i 21,00h
Dijous 8, a les 18,30h
Divendres,9 a les 18,30h
Dissabte 10, a les 18,30h i 21,00h
Diumenge 11, a les 18,30h i 21,00h
Els dijous i els divendres, a més, s´ha previst una sessió matinal a les 11 hores adreçada a les escoles.
Per altra banda, dins l´homenatge a Charlie Rivel, el 2 de juny s´ha programay una Gran Gala d’Homenatge, a dos quarts d’onze de la nit. Aquesta actuació comptarà amb la presentació del periodista Josep Maria Cadena.
Per a més informació cal trucar a l’Oficina de Turisme de Cubelles, situada a la Plaça del Castell, 1 (Tel. 93 895 25 00).

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles