El Centre Social acull una nova edició de la Tertúlia 5
3 de novembre de 2010
Aquest cop el tema a abordar era com promocionar i augmentar les vendes a través de la comunicació el màrqueting i la publicitat
Sota el títol de Com donar-se a conèixer, vendre i vendre més, el Centre Social va acollir el passat 29 d’octubre la quarta edició de la Tertúlia 5, que organitzen de forma conjunta l’Associació d’Empresaris de les comarques de l’Alt i Baix Penedès i el Garraf (ADEG), el Servei d’Iniciatives Econòmiques de la Mancomunitat Penedès-Garraf i la regidoria de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament de Cubelles.
La Tertúlia 5 són reunions en grups d’unes cinc persones amb un ponent de l’equip de l’Adeg Advising. Consisteixen en intercanviar problemes i experiències, de manera desenfadada però rigorosa sobre determinats temes comuns. L’ADEG Advising és una secció de l’ADEG en la que sota la fórmula de seniors advisors, empresaris experimentats i amb èxit assessoren, acompanyen i supervisen a nous emprenedors en temes tant importants com la fiscalitat, el finançament i la comunicació.
La sessió va comptar amb la direcció de Jordi Corella, director de comptes i assessor de comunicació d'ADN Studio. El ponent va assessorar i aconsellar als emprenedors sobre aspectes relacionats amb la comunicació, el màrqueting i la publicitat.