Dissabte s´inauguren les noves pistes de tennis del Poliesportiu

23 d'abril de 2003



La inauguració també contemplarà la visita a les millores fetes a la zona esportiva en els darrers mesosAquest proper dissabte, a les 11 del matí, tindrà lloc l´acte inaugural de la construcció de les noves pistes de tennis del Poliesportiu Municipal de Cubelles. L´alcalde, Josep Marcillas, i el regidor d´Esports, Lluís Pineda, visitaran les noves pistes de tennis i la resta d´obres que s´han fet a la zona esportiva en els darrers tres anys.

A l´acte inaugural també assistiran la resta d´autoritats municipals, així com els presidents de les entitats esportives municipals.

Presentació del Pla Director
Per altra banda, aquest divendres, 26 d´abril, és presvista la presentació del Pla Director d´Equipaments Esportius, que l´empresa CI 2000 - Sport Consulting ha elaborat per a l´Ajuntament de Cubelles. Lluís Pineda, regidor d´Esports, ha explicat que "aquest és un projecte important per a la planificació futura de les inversions en l´àmbit esportiu que es faran a Cubelles, i que s´ha pogut elaborar gràcies a una subvenció de la Diputació de Barcelona".

La presentació del Pla Director anirà a càrrec de Xavier Escaich, gerent de l´empresa CI 2000 - Sport Consulting, que ha estat l´encarregada de l´elaboració d´aquest pla.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023