1 d'abril de 2014
L’OPIC acollirà el servei els dilluns i els dimecres de 10 a 13h.
L’Ajuntament de Cubelles i el Consell Comarcal del Garraf van signar un conveni per a apropar els serveis i ajuts d’habitatge al municipi de Cubelles. El servei s’oferirà els dilluns i dimecres de 10 a 13h. a l’Oficina de Participació i Informació Ciutadana (OPIC)
A partir del 2 d’abril, una persona de l’Oficina Comarcal d’Habitatge es desplaçarà a Cubelles, dos cops a la setmana, per tal d’oferir assessorament especialitzat a la ciutadania. Mònica Miquel, Alcaldessa de Cubelles, va comentar que “hi ha una problemàtica important en el món de l’habitatge, no només a Cubelles, sinó a tots els municipis de Catalunya i d’Espanya, i posar a l’abast d’un ajuntament de 15.000 habitants, com nosaltres, que no tenim una part tècnica important que ens pugui portar el tema d’habitatge, vam creure que era una porta oberta, una necessitat molt gran pel municipi”.
A més de Cubelles, també Sant Pere de Ribes i Canyelles van signar acords amb l’organisme comarcal. En aquest sentit, el president del Consell Comarcal del Garraf, Juan Luis Ruiz, va comentar que “sempre ha estat voluntat d’aquest consell comarcal intentar, en la mesura que sigui possible, sumar sinergies i projectes col·lectius que beneficiïn a la comarca en el seu conjunt i els tres convenis que avui signem precisament van en aquesta línia”.