12 de maig de 2014
Del 16 al 18 de maig es donarà a conèixer com a destí de turisme familiar
L’Agència Catalana de Turisme organitza els propers 16, 17 i 18 de maig un Village Catalan a Lió que comptarà amb la presència d’una delegació de Cubelles. Els Villages s’han convertit en una plataforma de promoció turística ideal, on Catalunya és la protagonista indiscutible i no ha de competir amb altres destinacions, com és el cas de les fires tradicionals.
L’Alcaldessa, Mònica Miquel, i la Regidora de Dinamització Econòmica i Turisme, Anna Martínez, encapçalaran la delegació local de promoció del municipi amb diverses activitats, com ara l’organització de diversos tallers de maquillatge del Pallasso Charlie Rivel els dies 16 i 17 de maig.
Un dels principals públics visitants a Cubelles provenen de França i, tenint en compte la reducció de preus de vols directes a Barcelona de múltiples destinacions, sumat a la nova línia TGV ja està operativa entre Lió i Barcelona, des de la regidoria de Turisme es creu que es una gran oportunitat per atraure visitants de la regió de Rhone-Alpes com un destí de turisme familiar diferenciat gràcies al seu patrimoni cultural i natural amb platges tranquil·les i segures, un espai natural protegit, el Pallasso Charlie Rivel i activitats lúdiques com el nou paquet turístic pirata o activitats nàutiques amb el Cubelles Water Park i el Club Marítim.