Comencen els preparatius de la Campanya Una Joguina per un Somriure
11 d'octubre de 2005
Es tracta d’una campanya, prou coneguda per tots els ciutadans que pretén aconseguir que tots els infants de Cubelles, sense distincions, puguin gaudir de la màgia del NadalLa Regidoria d´Acció Social i Sanitat ja està treballant en les diferents activitats que s´organitzen per recaptar diners per a l´inici de la campanya UNA JOGUINA X UN SOMRIURE.
Es tracta d’una campanya, prou coneguda per tots els ciutadans que pretén aconseguir que tots els infants de Cubelles, sense distincions, puguin gaudir de la màgia del Nadal.
Des de l’organització de la Campanya es comença a treballar en la sensibilització de la campanya, recordant que aquells que ho vulguin, siguin particulars o empreses, poden començar a guardar aquells objectes que vulguin cedir per a la Tómbola Solidaria.
De fet, en les properes setmanes es convocarà a les entitats col·laboradores a una reunió per parlar de tots els temes referents a la Campanya d´enguany.
De moment, l’organització ha començat a informar de la Campanya a través d’una tramesa electrònica a tots els treballadors i polítics municipals de l’Ajuntament. També s’ha adreçat una carta a les diferents empreses col•laboradores. I, properament, es distribuiran les guardioles en diferents comerços del municipi.
Un any més el cartell que anuncia la Campanya anirà a càrrec de la cubellenca Olga Carreres.
Amb els anys la Campanya ha anat guanyant col•laboradors i són moltes les entitats que hi donen suport, i que cada any s’hi adhereixen a la campanya. Cal recordar que, entre molts altres actes, s’organitza un sopar solidari, una panera de Nadal per part dels treballadors de l’Ajuntament i es dedica una partida del Quinto de Nadal de l’Agrupació de Balls Populars a la Campanya.

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles