Antoni Pineda i Josep LLuís Civiac repeteixen com a Jutge de Pau Titulat i Jutge Suplent, respectiva

17 d'octubre de 2005



El nomenament es farà a la sala del Govern del Tribunal Superior de Justícia de CatalunyaAntoni Pineda i Gavalda i Josep Lluís Civiac i Quintes queden ratificats en els càrrecs de Jutge de Pau Titular i Jutge Suplent, respectivament després que s´aprovés per unanimitat dilluns al ple.

La plaça, que té una durada de quatre anys, va estar a exposició pública dins el seu procés legal i no si va presentar cap altre aspirant tret dels guanyadors d’aquest Concurs. L’alcalde de Cubelles, Josep Marcillas va destacar durant la celebració del ple de dilluns l’experiència dels dos aspirants.

Un cop aprovat aquest punt per ple municipal, l’Ajuntament seguirà el procés a seguir, amb la proposició del seu nomenament, a la sala del Govern del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

Per la seva banda, la regidora a l’oposició del grup polític d’Iniciativa per Catalunya Verds, Mònica Miquel ha volgut animar a les dones a que en properes convocatòries es presentin al càrrec de Jutgessa de Pau.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023