Ampliats els terminis dels tràmits a causa de l'aturada elèctrica del 28 d'abril

30 d'abril de 2025


Fins a les 23.59 h. del dia 5 de maig de 2025



L'Ajuntament de Cubelles ha aprovat, a través del decret de l'Alcaldia 2025-403, ampliar fins les 23.59 hores del dia 5 de maig de 2025 els terminis dels tràmits amb data de finalització els dies 28, 29 i 30 d’abril de 2025, amb afectació del Registre General de l’Ajuntament de Cubelles, com a conseqüència de l’aturada elèctrica del dia 28 d’abril de 2025.

 

Aquesta decisió es pren en aplicació de l'art. 32.4 de la LPACAP, que estableix que “quan una incidència tècnica hagi impossibilitat el funcionament ordinari del sistema o l'aplicació que correspongui, i fins que no se solucioni el problema, l'Administració pot determinar una ampliació dels terminis no vençuts, i ha de publicar a la seu electrònica tant la incidència tècnica esdevinguda com l'ampliació concreta del termini no vençut".

 

La incidència tècnica esdevinguda el passat dia 28 d’abril de 2025 va comportar la interrupció generalitzada del subministrament elèctric arreu de l’Estat, afectant el normal funcionament del Registre General de l’Ajuntament de Cubelles i demés eines informàtiques de relació telemàtica amb aquesta Administració Local.


  • OPIC
  • Logo opic

Documentació adjunta

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023