Al juny comencen les visites guiades al Castell de Cubelles

21 d'abril de 2006



Les visites comptaran amb les explicacions de la historiadora Raquel Lacuesta i l´arqueòleg Albert LópezLa regidoria de Promoció Econòmica, conjuntament amb el Servei de Patrimoni Arquitectònic Local de la Diputació de Barcelona, ha organitzat per al proper mes de juny quatre 4 visites guiades al Castell dels Marquesos d’Alfarràs. Les explicacions aniran a càrrec de la historiadora Raquel Lacuesta Contreras i del arqueòleg Albert López Mullor.

Les visites, restringides a un màxim de 15 persones, es portaran a terme els dies 2 de juny i el 15 i 16 de setembre. El divendres 2 de juny, les visites seran al matí (12 h.) i a la tarda (16,30 h.), mentre que les visites del divendres 15 i dissabte 16 de setembre seran a les 12 h.

Per a inscriure´s, les persones hauran d´adreçar-se personalment a l´Oficina de Turisme en l´horari habitual d’atenció al públic. Per qualsevol informació prèvia poden trucar al telèfon 93 895 25 00 de l´Oficina de Turisme, o bé al 93 895 32 50 de la Regidoria de Promoció Econòmica.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023