L'Ajuntament de Cubelles assistirà a la concentració contra el terrorisme

25 d'agost de 2017


La marxa, convocada pel Govern de la Generalitat i l’Ajuntament de Barcelona, condemna els atemptats i es solidaritza amb les víctimes



 

L’Ajuntament de Cubelles estarà present a la manifestació de demà, 26 d’agost. Sota el lema ‘No tinc por’, la marxa ha de servir per mostrar la solidaritat i el condol a totes les víctimes i per condemnar els atemptats terroristes del passat 17 d’agost.

 

D’aquesta manera, el consistori se suma a la crida realitzada per les entitats municipalistes de Catalunya, la Federació de Municipis de Catalunya i l’Associació Catalana de Municipis, per assistir a la manifestació de Barcelona i demostrar que la societat catalana i els governs locals estem fermament compromesos amb la defensa de la convivència, la pluralitat i la democràcia; i que cap acte de terror torçarà aquest compromís de pau i llibertat.

 

La concentració, convocada pel Govern de la Generalitat i l’Ajuntament de Barcelona, començarà als Jardinets de Gràcia a les 6 de la tarda i arribarà fins a la Plaça de Catalunya.


  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023