23 de febrer de 2016
El temps d’espera, l’atenció rebuda i l’amabilitat, els indicadors més destacats pels enquestats
Nou de cada deu usuaris enquestats entre els mesos de desembre i gener han valorat satisfactòriament la qualitat dels serveis oferts per l’Oficina de Participació i Informació Ciutadana (OPIC). De mitjana, un 66% de les 61 persones preguntades ha qualificat de molt bo el nivell dels serveis públics; un 26% l’ha puntuat com a bo; un 7,7% l’ha situat com a millorable, i un 4’6% no ha contestat alguna de les preguntes.
Per paràmetres, els més ben valorats han estat el temps d’espera en ser atès, seguit de l’amabilitat del personal, la satisfacció respecte l’atenció rebuda i el temps d’atenció, amb percentatges que es mouen entre el 100% d’aprovació, el 97% i el 96%. Per sota del 90% només se situen l’horari d’atenció al públic (89%), la comoditat de les instal·lacions (88%) i haver de fer tràmits passant per altres llocs (80%). Per edats, un 77% dels enquestats tenien entre 31 i 44 anys; un 15%, més de 65 anys, i un 5%, entre 18 i 30 anys.