1374/2017 - Subministrament de material d'oficina i consumibles - Lot 2: Paper fotocopiadora

Descripció

L'objecte del present contracte és el subministrament de material d'oficina i consumibles per a l'Ajuntament de Cubelles, d'acord amb les condicions i especificacions tècniques que s'estableixen al Plec de Prescripcions Tècniques i al Plec de Clàusules Administratives Particulars que han de regir la contractació. A efectes de l'adjudicació, es divideix en els següents lots:

 

- Lot 1: Material d'oficina

- Lot 2: Paper fotocopiadora

- Lot 3: Consumibles informàtics

- Lot 4: Sobres, paper de carta i carpetes d'expedient

- Lot 5: Segells i coixinets de recanvi

 

I, en concret, el present contracte fa referència al Lot 2 (paper fotocopiadora).

 

La durada del contracte s'estableix en 1 any. Es podrà acordar una pròrroga anual, sent la duració màxima del contracte de 2 anys.

 

- MESES DE CONTRACTACIÓ

 

 

- INFORMES TÈCNICS


Tipus licitació:Contractes adjudicats


Numero d'expedient:1.4.6.4_2017_034


Objecte
Contracte major de subministrament de material d'oficina i consumibles - Lot 2: paper fotocopiadora. (Contracte núm. 1374/2017).


Base de licitació
3.305,79.-€ IVA exclòs


Acord inici expedient:17 de març de 2017


Preu d'adjudicació:4.000,00.-€ IVA inclòs (tipus aplicable: 21%)


Plec de clàusules administratives
PCAP
Plec de prescripcions tècniques
PPTT

Acord d'adjudicació
Aprovat per Decret de l'Alcaldia núm. 535/2017, de data 14 de setembre de 2017.


Adjudicatari
SISTEMES D'ORGANITZACIÓ, S.A.




Signatari:
S'està verificant la signatura digital. 
Data:
S'està verificant el segell de temps. S'està verificant el segell de temps.

Verifica
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023