L’esplai Kitsch organitza una sortida a la Casa de Colònies al Pinar de Canyelles.
9 de novembre de 2005
Paral•lelament també està preparant una sèrie d’activitats, per commemorar “El dia universal dels drets de l’infant”L’esplai Kitch organitza els propers 26 i 27 de novembre una Casa de Colònies al Pinar de Canyelles. Es tracta d’una activitat oberta a tots els infants i joves, encara que no siguin socis de l’entitat. El preu d’aquestes colònies, que inclou viatge amb autocar i pensió completa, és de 28 € pels socis i 30 pels no socis.
Els interessats en participar en aquestes colònies es poden informar més àmpliament a l’esplai Kitsch, de dilluns a divendres, a partir de les 5 de la tarda.
Paral•lelament a aquesta sortida, l’esplai també està preparant tot una sèrie d’activitats, però en aquest cas només per a socis. Les activitats s´organitzen amb el propòsit de commemorar “El dia universal dels drets de l’infant”, que se celebra el 20 d’aquest mes.
L’esplai Kitsch, com a tal, es va crear fa cinc anys, després de la desaparició, per imperatius legals, de l’entitat que el va precedir.
Al seu local, ubicat al costat del Charlie Rivel, acullen nens d’entre 3 i 16 anys en horari de dilluns a divendres, de 2/4 de 5 a 2/4 de vuit del vespre; i també, ofereixen un Casal de Dissabtes que funciona de 4 a 7 de la tarda.

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles