9 de setembre de 2016
L’Alcaldessa, Rosa Fonoll, li ha lliurat diversos obsequis com a regal pel seu 100 aniversari
L’Ajuntament de Cubelles ha homenatjat la cubellenca Mariana Muñoz Blaya amb motiu del seu centenari, aniversari que té lloc l’11 de setembre. L’Alcaldessa, Rosa Fonoll, s’ha desplaçat fins al seu domicili per lliurar-li diversos obsequis amb motiu de l’efemèride. Concretament, el Consistori l’ha volgut felicitar amb un ram de flors, una placa commemorativa i un carta personalitzada.
Mariana Muñoz s’ha mostrat molt contenta i feliç pel reconeixement de l’Ajuntament i ha compartit records de la seva infantesa i de la seva vida en general, prova del seu excel·lent estat de salut. En companyia dels seus fills i del seu gendre, Mariana Muñoz ha explicat que va néixer al poble murcià de Mazarrón i que era la més gran de deu germans. De ben jove, ja es va desplaçar a Catalunya, on ha viscut la major part de la seva vida entre Barcelona, Santa Coloma de Gramanet i, des de fa tres anys, Cubelles. Un dels seus germans, Blas Muñoz Blaya, a més, va ser alcalde de Santa Coloma de Gramanet entre 1975 i 1979.
Amb molta alegria, ha parlat dels seus fills, néts i dels dos besnéts que ja atresora. Mariana Muñoz s’ha mostrat molt agraïda per l’homenatge i s’ha acomiadat emplaçant l’Alcaldessa a retrobar-se l’any vinent pel seu 101 aniversari.
Si qualsevol veí o veïna vol que l'Ajuntament feliciti una persona centenària de la vila, a l'enllaç adjunt obtindrà més informació sobre les diferents vies per poder-ho fer.