Cita prèvia

Si es demana cita prèvia en un calendari que no correspon amb la tramitació que es vol dur a terme, l’hora demanada quedarà anul·lada i vostè no podrà ser atès/a.

Recordi que la majoria dels tràmits es poden fer de forma telemàtica accedint a l'Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana.

Oficina de Participació Ciutadana
1) OPIC-PADRÓ/CERTIFICAT IDCAT

Protocol d’accés a l’OPIC en temps de Covid-19

El protocol d'accés a l’oficina d'atenció Ciutadana una vegada efectuada la reserva serà el següent:

  1. ARRIBAR uns minuts abans de la cita prèvia fixada, per evitar aglomeracions a la porta d'accés a les oficines. Cal portar guants, mascareta i un bolígraf.
  2. Cal complir les NORMES SANITÀRIES Covid-19.
  3. NO S’ACCEDIRÀ a l'oficina fins que l'abandoni l'usuari atès prèviament o per indicació dels empleats municipals de la mateixa.
  4. Cal RENTAR-SE les mans amb gel hidroalcohòlic abans i després d’accedir al recinte, en els punts de desinfecció situats al recinte, per la teva seguretat i de la resta d’usu@ris. Recordi que per ACCEDIR a l'interior es obligatori l’ús de MASCARETA.
  5. Dins de l'oficina es mantindrà sempre la DISTÀNCIA de seguretat de 2 metres amb altres usuaris, respectant la senyalització que existeix en la pròpia oficina.
  6. Cal portar el FORMULARI EMPLENAT i DOCUMENTACIÓ PREPARADA, per minimitzar el temps d’ús dels terminals. Informa’t al web o a l’OVAC del requisits dels tràmits, prèviament
  7. Us INFORMEM que disposem d’un autoservei de registre, amb sistema d’idenficació IdCAT. Es un servei sense assistència del personal de l’OPIC, amb assistència remota per resoldre incidències.
  8. Consulti la informació relativa a l’autoservei de registre i demani cita prèvia (www.cubelles.cat).
  9. Segueix les indicacions de consergeria per deixar les oficines amb seguretat.
  10. Gràcies per la teva visita
2) OPIC-Covid19-Autoservei (AQUEST SERVEI NOMÉS EL POT UTILITZAR SI TÉ DNI O TIE)

Instruccions d’ús “autoservei de registre”

(Terminal 3.  ext. 1212)

  1. L’”autoservei” de registre no disposa d’assistència per part del personal de l’OPIC, i per accedir-hi cal sol·licitar cita prèvia a l’espai web cubelles.cat. Cal ser puntual i complir les normes sanitàries Covid-19.
  2. Es obligatori l’ús de mascaretes i guants per fer ús d’aquest servei.
  3. Cal rentar-se mans amb hidrogel, abans i després d’accedir al maquinari, per la teva seguretat i dels usu@ris de l'autoservei de registre.
  4. Cal respectar les distàncies de dos metres en relació amb altres usu@aris.
  5. Cal portar la documentació preparada, per minimitzar el temps d’ús dels terminals. Informa’t al web o a l’OVAC del requisits dels tràmits, prèviament.
  6. Aquest servei és de tramitació electrònica amb ús de certificat idCAT mòbil. L’ordre de tramitació ha de ser: 1. Escaneig de la documentació a l’escàner de la sala. 2. Utilitza el terminal 3 i entra al web www.cubelles.cat. Accedeix al baner de l’OPIC/OVAC i segueix les instruccions. Si no disposes de certificat electrònic idCAT mòbil, prèviament, dona’t d’alta.
  7. Si el tràmit que vols utilitzar a l’OVAC no té associada la tramitació electrònica, descarrega’t el PDF, emplena’l i tramita una instància genèrica.
  8. Si tens problemes tècnics amb el terminal o puntualment, en la tramitació, truca’ns a l’ext. 1264, i el personal de l’OPIC l’assistirem via remot.
  9. Recorda esborrar tota la documentació escanejada i abans de marxar, desinfestar el terminal i l’escanner i recollir les teves pertinences.
  10. Els usu@ris de l’autoservei de registre assumeix sota la seva responsabilitat les conseqüències dels danys o accions que poguessin derivar-se de l’incompliment de les normes sanitàries i d’ús dels equips i de les instal·lacions.
  11. Segueix les indicacions de consergeria per deixar les oficines amb seguretat.
  12. Gràcies per utilitzar el servei.
OMIC
Consulta presencial Servei Públic de Consum (OMIC)

 

El Servei Públic de Consum és un servei adreçat a consumidors i usuaris que, a través de l'assessorament directe, defensa, entre d'altres, el dret a:

  • La protecció de la salut i la seguretat.
  • La protecció dels ingressos econòmics.
  • La informació i l'educació en matèria de consum.
  • Assessorament, informació i actuacions.
  • Prevenció dels drets dels consumidors, mitjançant campanyes d'educació en consum i inspeccions informatives als establiments dels municipi.


Informació i assessorament sobre:

  • Habitatge: lloguer i compra.
  • Automòbils: compra, tallers i reparacions.
  • Serveis financers: bancs, caixes.
  • Assegurances: llar, salut, vehicles.
  • Serveis bàsics: telefonia fixa i mòbil, aigua, gas, electricitat.
  • Reparacions i manteniment: serveis tècnics i reformes de la llar.
  • Telecomunicacions: internet, operadores.

 

Consultes no presencials.

93 895 03 00 Ext: 1266 / 677150392 | consum@cubelles.cat

Servei d'habitatge del Consell Comarcal
Servei d'Habitatge del Consell comarcal

El servei d'habitatge del Consell Comarcal del Garraf atèn presencialment a Cubelles tots els dilluns i dimecres amb cita prèvia (actualment a la sala d'exposicions del Centre Social Joan Roig i Piera (C. Joan roig i Piera, 3-5. oth@ccgarraf.cat). 

 

No cal demanar cita prèvia per a la recollida de l'imprès, que es facilita a la consergeria del Centre Social

 

Aquesta cita prèvia és exclusiva pels ajuts i serveis:

  • Prestacions per al pagament del lloguer
  • Prestacions econòmiques d’urgència especial (PEUE)
  • Ajuts a la rehabilitació
  • Cèdules d’habitabilitat
  • Borsa d’Habitatge
  • Registre de sol·licitants d’habitatge amb protecció oficial de Catalunya (RSHPO)
  • Servei d’Intermediació pels Deutes en l’Habitatge (SIDH)
SOLCUB
Servei d'Orientació Laboral de Cubelles (SOLCUB)

Atenció personal a les persones aturades, per inscripció al servei.

  • Logo cita prèvia
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023