Se suspèn el Disco Party Show de l´Agrupació de Balls Populars de Cubelles
5 d'agost de 2003
L´agrupació ha comunicat que no portarà a terme aquesta activitatL´Agrupació de Balls Populars de Cubelles ha comunicat a la regidoria de Cultura de l´Ajuntament de Cubelles que no realitzarà enguany l´activitat del Disco Party Show, prevista pel proper dissabte a la nit.
D´aquesta manera comuniquem que aquesta activitat ha estat retirada del programa d´actes de la propera Festa Major, tot i que surt als programes de mà i al programa oficial de la Festa Major de Cubelles 2003.
Per altra banda, demà dimecres al migdia està previst fer la presentació oficial dels actes de la Festa Major 2003, alguns dels quals ja es van iniciar la setmana passada i d´altres tindran lloc aquest proper cap de setmana, com és el cas del Motocross del Motoclub Cubelles.

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles