S´atorga la Beca d’Investigació Local Vila de Cubelles al treball "¡Fiesta de ch
6 de febrer de 2002
“¡Fiesta de chicos y grandes!”, de Marta Blanch i Joan Pujol, ha estat l’únic treball que s’ha presentat a l’edició d’enguany.
L’Àrea de Cultura, Joventut i Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Cubelles va celebrar dimarts, 5 de febrer, l’acte de valoració del lliurament de la Beca d’Investigació Local. La taula de valoració estava formada per una comissió de 6 persones, relacionades en l’àmbit local i cultural del municipi.
L’únic treball participant a la beca d’investigació ha estat el presentat pels cubellencs Marta Blanch i Joan Pujol, que proposen una anàlisi de les Festes Majors de Cubelles durant el franquisme. El treball es titula “¡Fiesta de chicos y grandes!”.
Aquest projecte proposa l’estudi de les festes majors de Cubelles en el període comprès entre el 1939 i el 1978, els anys de la dictadura franquista, des de l’acabament de la Guerra Civil fins a l’arribada dels primers ajuntaments democràtics.

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles