L’Ajuntament crea una comissió per controlar i supervisar els contractes que signi el Consistori

10 d'octubre de 2017


L’objectiu passa per proposar millores i garantir el seu correcte compliment



El consistori de Cubelles ha aprovat la creació d’una comissió encarregada de l’estudi, plantejament i seguiment dels contractes que, des de l’ens públic, es signin. El grup de treball es compondrà de tècnics responsables de l’àrea i regidors corresponents.  La comissió neix com a un òrgan de control, supervisió, assessorament i proposta en relació als contractes presents i futurs. Les principals funcions que tindrà aquest organisme són: fer propostes de millor en les prestacions contractades; l’estudi i el plantejament de nous contractes; el seguiment dels expedients tramitats per assegurar-ne el compliment; proposar mesures disciplinàries en cas d’incompliments; informar a l’òrgan de contractació de l’estat d’execució dels contractes, a més, de totes aquelles funcions que s’estimin necessàries en el desenvolupament de la comissió.

 

La comissió estarà integrada per:

  • Presidenta: Sra. Rosa M. Fonoll i Ventura / Suplent: Sr. José M. Ardila Contreras.
  • Vocal: Sr. Agustí Casanovas i Borrell (sense suplent).
  • Vocal: Sr. José M. Écija Albalate / Suplent: Sra. Ester Pérez Massana.
  • Vocal: Sr. Xavier Grau i Roig / Suplent: Sra. Isabel Soler García.
  • Vocal: regidor o regidora responsable del contracte
  • Tècnic: Responsable del contracte.
  • Secretària General de la Corporació: Sra. Carme López-Feliu i Font / Suplent: TAE de Secretaria.
  • Interventor acctal. de la Corporació: Sr. Noël Casals Ramon / Suplent: TAE d’Intervenció.
  • Secretària: Sra. Carme Saladié i Forasté / Suplent: Sr. José Hinojosa González.

 

 


  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023