L´ACA recomana mantenir el tancament fins aquesta tarda
13 de setembre de 2004
S´està analitzant la composició del fitoplàncton per prendre una decisió definitivaL´Agència Catalana de l´Aigua ha notificat aquest matí a la regidoria de Medi Ambient de l´Ajuntament de Cubelles la seva recomanació de mantenir les platges tancades, fins que s´analitzi la composició del fitoplàncton. Els Agents d´Aigües Marines han realitzat les anàlisi microbiològiques, que han descartat qualsevol tipus d´abocament químic o qualsevol vesament fecal.
Les analítiques que han de confirmar la qualitat de l´aigua arribaran aquesta tarda. L´inspector de l´ACA es manté al llarg de tot el dia per la zona, per tal de fer un seguiment de la taca i comprovar que aquesta no es revitalitza. Les pluges dels darrers dies podrien haver-la revitalitzat i per aquest motiu es manté un seguiment constant de la situació.
Malgrat tot, si les analítiques de la composició del fitoplàncton surt com l´ACA espera, demà al matí quedarien obertes als usuaris les platges de la vila.

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles